Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Oyunculuk III | TDE477 | 7. Yarıyıl | 2 + 0 | 2,0 | 2,0 |
Ön Koşullar | Yok |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli Grup |
Dersin Verilişi | |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Doğal oyunculuğun, organik devinimlerin, sahneye ilişkin imgelem gücünün geliştirilmesi bu dersin temel hedeftir. |
Dersin İçeriği | Doğal Oyunculuk |
Ders Öğrenme Kazanımları |
Hafta | Konular | Öğretim Yöntemleri |
---|---|---|
1. Hafta | Bedene yönelik alıştırmalar: Oyuncu ve beden 1 | |
2. Hafta | Bedene yönelik alıştırmalar: Oyuncu ve beden 2 | |
3. Hafta | Bedene yönelik alıştırmalar ve algılama alıştırmaları 1 | |
4. Hafta | Bedene yönelik alıştırmalar ve algılama alıştırmaları 2 | |
5. Hafta | Bedenin ifade olanaklarını geliştirme 1 | |
6. Hafta | Ritim alıştırmaları 1 | |
7. Hafta | Ritim Alıştırmaları 2 | |
8. Hafta | Vize | |
9. Hafta | Duyum belleği çalışmaları 1 | |
10. Hafta | Duyum belleği çalışmaları 2 | |
11. Hafta | Duyum belleği çalışmaları 3 | |
12. Hafta | Serbest Çalışma | |
13. Hafta | Serbest Çalışma | |
14. Hafta | Genel Değerlendirme |
Stanislawski Konstantin. Die Arbeit des Schauspielers an sich selbst Teil 2, Berlin, 1963. |
Program Yeterlilik | Katkı Düzeyi | Ölçme Yöntemi |
---|---|---|
PY1 | 1 | - |
PY2 | 1 | - |
PY3 | 1 | - |
PY4 | 1 | - |
PY5 | 1 | - |
PY6 | 1 | - |
PY7 | 1 | - |
PY8 | 1 | - |
PY9 | 3 | - |
PY10 | 0 | - |
PY11 | 3 | - |
PY12 | 3 | - |
PY13 | 3 | - |
PY14 | 4 | - |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Katkı Düzeyi | Yok | Çok Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Çok Yüksek |
Ölçme Yöntemi | Yazılı sınav | Sözlü sınav | Ödev/Proje | Laboratuvar Çalışması | Sunum /Seminer |
Etkinlik | Sayısı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav 1 | 1 | 2 | 2 |
Ödev 1 | 14 | 1 | 14 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Uygulama | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü | 60 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 2,0 |