Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Mesleki Uygulama I | PEM041 | 1. Yarıyıl | 0 + 0 | 0,0 | 2,0 |
Ön Koşullar | Yok |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Ders |
Dersin Verilişi | uygulama |
Dersin Koordinatörü |
Prof. Dr. Zeki DEMİR |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Öğrencilere iş hayatında çalışabilecekleri kurum ve kuruluşlar hakkında bilgi vermek, pratik yapma ve tecrübe edinmelerini sağlamak. |
Dersin İçeriği | Staj uygulaması |
Ders Öğrenme Kazanımları |
- Düşünme, bilgi: - Peyzaj Mimarlığı ofis uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma Hissetme, tutum (duyuşsal): - Ekip halinde çalışma becerisi edinme - Mezuniyet sonrasına ilişkin bazı kararlar alınması Yapma, beceri (psikomotor): - Mesleki anlamda pratik yapma |
Hafta | Konular | Öğretim Yöntemleri |
---|---|---|
1. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
2. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
3. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
4. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
5. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
6. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
7. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
8. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
9. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
10. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
11. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
12. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
13. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
14. Hafta | Staj uygulaması | Uygulama |
Program Yeterlilik | Katkı Düzeyi | DK1 | Ölçme Yöntemi |
---|---|---|---|
PY13 | 0 | 0 | - |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Katkı Düzeyi | Yok | Çok Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Çok Yüksek |
Ölçme Yöntemi | Yazılı sınav | Sözlü sınav | Ödev/Proje | Laboratuvar Çalışması | Sunum /Seminer |
Etkinlik | Sayısı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Araştırma | 2 | 1 | 2 |
Diğer Faaliyetler | 2 | 1 | 2 |
Arazi Çalışması | 3 | 1 | 3 |
Uygulama | 3 | 14 | 42 |
Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 51 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 2,0 |