Ders Bilgileri

Ders Bilgileri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Staj CMH2404 4. Yarıyıl 0 + 2 1,0 5,0
Ön Koşullar Yok
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Ders
Dersin Verilişi Uygulamalı iş başı eğitimi
Dersin Koordinatörü Öğr. Gör. Özge AKŞEHİRLİ
Dersi Verenler Öğr. Gör. Özge AKŞEHİRLİ
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Çağrı merkezi hizmetleri alanındaki teorik bilgilerin uygulamasını görmeyi, öğrenmeyi sağlamak
Dersin İçeriği 30 işgünü boyunca bulunduğu firmada çağrı merkezi hizmetleri alanı ile ilgili gerekli inceleme ve gözlemi yaparak, okulda aldığı teorik ve uygulamalı bilgileri pekiştirme.
Ders Öğrenme Kazanımları - Çalıştığı sektör ile ilgili uygulamaları ana hatlarıyla belirtebilme
- Takım çalışması içerisinde yer alabilme
- İş hayatındaki hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilme
- Mesleği ile ilgili görev ve sorumluluklarını yerine getirebilme
- Çalıştığı sektörde yaptığı çalışmaları istenen kurallara uygun bir rapor şeklinde sunabilme
Dersin Öğrenme Kazanımlarının Program Yeterlilikleri İle İlişkisi
Program Yeterlilik Katkı Düzeyi DK1 DK2 DK3 DK4 DK5 Ölçme Yöntemi
PY1 3 5 0 0 0 0 -
PY2 5 0 0 0 0 0 -
PY3 5 0 0 0 0 0 -
PY4 4 0 0 0 0 0 -
PY5 4 0 0 0 0 0 -
PY6 1 0 0 0 0 0 -
PY7 4 0 0 0 0 0 -
PY8 0 0 0 0 0 0 -
PY9 4 0 0 0 0 0 -
PY10 4 0 0 0 0 0 -
PY11 5 0 0 0 0 0 -
PY12 4 0 0 0 0 0 -
*DK = Ders Kazanımı.
0 1 2 3 4 5
Ders Katkı Düzeyi Yok Çok Düşük Düşük Orta Yüksek Çok Yüksek
Ölçme Yöntemi Yazılı sınav Sözlü sınav Ödev/Proje Laboratuvar Çalışması Sunum /Seminer
AKTS / İş Yükü Tablosu
Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati 6 8 48
Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları 6 1 6
Araştırma 4 2 8
Uygulama 5 8 40
Toplam İş Yükü 102
Dersin AKTS Kredisi 5,0