Ders Bilgileri

Ders Bilgileri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Sektörlere Yönelik Çağrı Merkezi Hizmetleri CMH1412 2. Yarıyıl 2 + 1 3,0 5,0
Ön Koşullar Yok
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Ders
Dersin Verilişi Yüz-yüze, öğrenci sunumu.
Dersin Koordinatörü Öğr. Gör. Erdem AKDEMİR
Dersi Verenler Öğr. Gör. Erdem AKDEMİR
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Çağrı merkezinin Dünya’da ve Türkiye’de en çok hizmet verdiği sektörleri ve verilen hizmet türlerini, nispi ağırlığına göre öğrenmek suretiyle, öğrencileri spesifik olarak hizmet vereceği sektör tercihinde yardımcı olmak.
Dersin İçeriği Bu ders çağrı hizmetlerinin verildiği sektörlerin özelliklerini ve hizmet türlerini içermektedir.
Ders Öğrenme Kazanımları - Sektörlerin gelişimleri ile ilgili raporları ve istatistikleri bulmak, yorumlamak ve raporlamak.
- Nispi öneme sahip sektörlerin temel işleyiş mekanizmasını ve önemli kurumlarını öğrenmek suretiyle, verilen çağrı hizmetlerinin niteliğini kavramak.
Haftalık Konular (İçerik)
Hafta Konular Öğretim Yöntemleri
1. Hafta Çağrı Merkezi sektörünün hizmet verdiği sektörlerin temel özellikleri Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
2. Hafta Çağrı Merkezi sektörünün hizmet verdiği sektörlerin temel özellikleri Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
3. Hafta Finans sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları Araştırma
4. Hafta Finans sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları Araştırma
5. Hafta Finans sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları Araştırma
6. Hafta Telekomünikasyon sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
7. Hafta Telekomünikasyon sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
8. Hafta Telekomünikasyon sektörünün Çağrı Merkezi sektörü ile kurduğu iş ilişkisi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
9. Hafta Ara sınav
10. Hafta Perakende ve Hizmet sektörü özelinde Çağrı Merkezi eğitimi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
11. Hafta Perakende ve Hizmet sektörü özelinde Çağrı Merkezi eğitimi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
12. Hafta Kamu sektöründe özelinde Çağrı Merkezi eğitimi. Araştırma Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları Ders Saati
13. Hafta Eğitim ve Sağlık sektörlerinde Çağrı Merkezi eğitimi. Araştırma Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
14. Hafta Diğer sektörlerde Çağrı Merkezi eğitimi. Ders Saati Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları
15. Hafta Dönem sonu sınavı.
Kaynaklar
Çağrı Merkezleri Derneği’nin internet sitesi, Datamonitor internet sitesi.
Çağrı Merkezi Sektörü ile ilgili bilimsel makaleler, istatistikler, raporlar ve uzman görüşleri ve değerlendirmeleri.
Dersin Öğrenme Kazanımlarının Program Yeterlilikleri İle İlişkisi
Program Yeterlilik Katkı Düzeyi DK1 DK2 Ölçme Yöntemi
PY1 5 5 5 -
PY4 4 4 4 -
PY5 4 4 4 -
*DK = Ders Kazanımı.
0 1 2 3 4 5
Ders Katkı Düzeyi Yok Çok Düşük Düşük Orta Yüksek Çok Yüksek
Ölçme Yöntemi Yazılı sınav Sözlü sınav Ödev/Proje Laboratuvar Çalışması Sunum /Seminer
AKTS / İş Yükü Tablosu
Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati 14 3 42
Ön Hazırlık, Pekiştirme Çalışmaları 8 2 16
Araştırma 8 2 16
Ara Sınav 1 1 10 10
Ödev 1 3 1 3
Final 1 15 15
Toplam İş Yükü 102
Dersin AKTS Kredisi 5,0