1 |
Toplumun sağlık ihtiyaçlarını ve sağlık hizmetlerine olan talebi belirleyebilme becerisi |
2 |
Toplumun sağlık ihtiyaçlarını ve sağlık hizmetlerine olan talebi karşılayabilecek hizmet sunum modellerini geliştirme becerisi |
3 |
Sağlık hizmetlerinin ekonomik ve finansal analizini yapma becerisi |
4 |
İnsan kaynaklarını yönetme ve liderlik etme becerisi |
5 |
Sağlık hizmetlerinin kalitesini değerlendirme ve iyileştirme becerisi |
6 |
Sağlık sonuçlarını (outcomes) değerlendirme ve iyileştirme becerisi, |
7 |
İstatistiksel analiz, raporlama, yorumlama ve karar vermede kullanma becerisi |
8 |
Sağlık hizmetlerinin etkili ve verimli şekilde planlanması, değerlendirilmesi ve iyileştirilmesinde bilgi yönetim sistemlerini kullanma becerisi |
9 |
Toplumun sağlık hizmeti ihtiyacının etkili, kaliteli, verimli ve hakkaniyetli bir şekilde
karşılanması için pazarlama ilke ve yöntemlerini kullanma becerisi |
10 |
Sağlık sektörü ile ilgili mevzuatı ve hukuki çerçeveyi takip edebilme ve etik ilkeler
doğrultusunda uygulama becerisi |
11 |
Kurum içinde ve dışında etkileşimde bulunduğu sağlık profesyonelleri ve diğer paydaşlar ile etkili, verimli ve etik ilkeler doğrultusunda çalışabilme becerisi |
12 |
Sağlık politikalarındaki gelişmeleri izleyebilme ve uygulama becerisi |