21. Yüzyıl Becerileri |
% 100 |
- |
- |
21. Yüzyıl Dünya Sorunları |
- |
- |
- |
Açık ve Uzaktan Öğrenme |
% 100 |
- |
- |
Aktif Öğrenme Teknikleri |
% 100 |
- |
- |
Almanca |
- |
% 100 |
- |
Anne Çocuk Sağlığı |
- |
% 100 |
- |
Arı Ürünleri ve Sağlık |
- |
% 100 |
- |
Astronomi |
- |
- |
- |
Astronomi |
- |
- |
% 100 |
Atatürk İlkeleri İnkilap Tarihi I |
- |
- |
- |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II |
- |
% 100 |
- |
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele |
- |
% 100 |
- |
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele |
- |
% 100 |
- |
Beslenme ve Sağlık |
- |
% 100 |
- |
Bilim Tarihi ve Felsefesi |
% 100 |
% 100 |
- |
Bilim ve Araştırma Etiği |
- |
% 100 |
- |
Bilim ve Araştırma Etiği |
- |
% 100 |
- |
Bilimin Doğası ve Öğretimi |
- |
- |
- |
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları |
- |
- |
% 100 |
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları |
- |
- |
% 100 |
Bilimsel Muhakeme Becerileri |
- |
- |
% 0 |
Bilişim Teknolojileri |
- |
% 100 |
- |
Bireyselleştirilmiş Eğitimin Planlanması |
% 100 |
- |
- |
Biyoloji I |
- |
- |
% 100 |
Biyoloji II |
- |
- |
% 100 |
Biyoloji Laboratuvarı I |
- |
- |
% 100 |
Biyoloji Laboratuvarı II |
- |
- |
% 100 |
Çevre Eğitimi |
- |
- |
% 0 |
Çin kültürü |
- |
% 100 |
- |
Çince I |
- |
% 0 |
- |
Çince II |
- |
% 100 |
- |
Çocuk Psikolojisi |
% 100 |
- |
- |
Dijital Teknolojilerin Eğitime Entegrasyonu |
% 100 |
- |
- |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu |
% 100 |
- |
- |
Disiplinlerarası Fen Öğretimi |
- |
- |
% 100 |
Edebi Metinlerde Değer |
- |
- |
- |
Edebi Terimler |
- |
% 100 |
- |
Eğiticiler İçin Çevre Bilimi |
- |
% 100 |
- |
Eğiticiler İçin Sıfır Atık Yaklaşımları |
- |
% 100 |
- |
Eğitim Antropolojisi |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Bilimleri Tarihi |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Felsefesi |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Hukuku |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Hukuku |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Psikolojisi |
% 0 |
- |
- |
Eğitim Sosyolojisi |
% 0 |
- |
- |
Eğitim Tarihi |
% 100 |
- |
- |
Eğitim Üzerine Okumalar |
% 100 |
- |
- |
Eğitim ve Girişimcilik |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Ahlak ve Etik |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri |
- |
- |
- |
Eğitimde Drama |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Etik |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Eylem Araştırması |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Güncel Sorunlar |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Kalite ve Akreditasyon |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Program Geliştirme |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Program Geliştirme |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Proje Hazırlama |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği |
% 100 |
- |
- |
Eğitimde Yaratıcı Drama |
% 100 |
- |
- |
Ekonomi ve Girişimcilik |
- |
% 100 |
- |
Eleştirel Düşünme |
% 100 |
- |
- |
Eleştirel Pedagoji |
% 100 |
- |
- |
Eleştirel ve Analitik Düşünme |
% 100 |
- |
- |
Engellilerle İletişim |
- |
% 100 |
- |
Etkili Konuşma ve Diksiyon |
- |
% 100 |
- |
Etkili Öğretmen Tutum ve Davranışları |
% 100 |
- |
- |
Etkili Sunum Becerileri |
% 100 |
- |
- |
Etkili Sunum Teknikleri |
- |
% 100 |
- |
eTwinning: Uluslararası Eğitim Ağları ve İşbirliği |
- |
% 100 |
- |
Fen Bilgisi Ders Kitabı İncelemesi |
- |
- |
% 100 |
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları |
- |
- |
% 100 |
Fen Bilimlerinde Proje Hazırlama |
- |
- |
% 100 |
Fen Eğitiminde 21. Yüzyıl Becerileri |
- |
- |
% 100 |
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretim Programları |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretimi 1 |
- |
- |
- |
Fen Öğretimi 2 |
- |
- |
- |
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 1 |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 2 |
- |
- |
- |
Fen Öğretiminde Kaynak Kullanımı |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Özel Konular |
- |
- |
% 100 |
Fen Öğretiminde Teknolojinin Entegrasyonu |
- |
- |
% 100 |
Fen Teknoloji Toplum |
- |
- |
% 100 |
Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar |
- |
- |
% 100 |
Film Çalışmaları |
- |
% 100 |
- |
Fizik I |
- |
- |
% 0 |
Fizik II |
- |
- |
% 0 |
Fizik III |
- |
- |
% 100 |
Fizik Laboratuvarı I |
- |
- |
% 0 |
Fizik Laboratuvarı II |
- |
- |
% 0 |
Geleneksel Oyun |
- |
% 100 |
- |
Geleneksel Türk El Sanatları |
- |
% 1 |
- |
Geleneksel Türk El Sanatları |
- |
% 1 |
- |
Genel Hukuk |
- |
% 100 |
- |
Genel Matematik I |
- |
- |
% 100 |
Genel Matematik II |
- |
- |
% 100 |
GK Seçmeli I |
- |
- |
- |
Güncel Eğitim Yaklaşımları |
% 100 |
- |
- |
Halk Bilimi |
- |
% 100 |
- |
Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi |
% 100 |
- |
- |
İklim Değişikliği Eğitimi |
- |
% 0 |
- |
İlkyardım |
- |
% 100 |
- |
İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi |
- |
- |
% 100 |
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi |
% 100 |
% 100 |
- |
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi |
% 100 |
% 100 |
- |
İnsan İlişkileri ve Etkili İletişim |
% 100 |
- |
- |
İnsan İlişkileri ve İletişim |
- |
% 100 |
- |
Kalite Yönetim Sistemleri |
- |
% 100 |
- |
Kapsayıcı Eğitim |
- |
- |
- |
Karakter ve Değer Eğitimi |
% 100 |
- |
- |
Kariyer Planlama |
- |
% 0 |
- |
Kariyer Planlama ve Geliştirme |
- |
% 100 |
- |
Karşılaştırmalı Eğitim |
% 100 |
- |
- |
Kimya I |
- |
- |
% 0 |
Kimya II |
- |
- |
% 0 |
Kimya III |
- |
- |
% 0 |
Kimya Laboratuvarı I |
- |
- |
% 0 |
Kimya Laboratuvarı II |
- |
- |
% 0 |
Kimyasal Atıklar ve Çevre Kirliliği |
- |
- |
% 100 |
Kimyasal Atıklar ve Çevre Kirliliği |
- |
- |
% 100 |
Kültür ve Dil |
- |
% 100 |
- |
Kültürel Antropoloji |
% 100 |
- |
- |
Kültürel Yabancı Dil |
- |
% 100 |
- |
Küreselleşme ve Eğitim |
% 100 |
- |
- |
MB Seçmeli I |
- |
- |
- |
MB Seçmeli II |
- |
- |
- |
Medya Okuryazarlığı |
- |
% 100 |
- |
Medya Okuryazarlığı |
- |
% 100 |
- |
Mesleki Gelişim |
% 100 |
- |
- |
Mesleki İngilizce |
% 100 |
% 100 |
- |
Mesleki İngilizce |
% 100 |
% 100 |
- |
Mevzuat ve Resmi Yazışma Kuralları |
- |
- |
- |
Mikro Öğretim |
% 100 |
- |
- |
Mikro Öğretim |
% 100 |
- |
- |
Modern Fiziğe Giriş |
- |
- |
% 100 |
Müze Eğitimi |
% 100 |
- |
- |
Öğrenme Güçlüğü |
% 100 |
- |
- |
Öğrenme Kuram ve Yaklaşımları |
% 100 |
- |
- |
Öğrenme Ortamları Tasarımı |
% 100 |
- |
- |
Öğretim İlke ve Yöntemleri |
- |
- |
- |
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama |
% 100 |
- |
- |
Öğretmenlik Mesleğine Giriş |
% 0 |
- |
- |
Öğretmenlik Uygulaması I |
% 100 |
- |
- |
Öğretmenlik Uygulaması II |
% 100 |
- |
- |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları |
% 100 |
- |
- |
Okullarda Rehberlik |
% 100 |
- |
- |
Ölçme Aracı Geliştirme |
% 100 |
- |
- |
Öz-Düzenleme Becerilerini Geliştirme |
% 100 |
- |
- |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma |
- |
- |
- |
Ritm Eğitimi ve Dans |
- |
% 100 |
- |
Rusca I |
- |
% 100 |
- |
Rusca II |
- |
% 100 |
- |
Sanat ve Estetik |
- |
% 100 |
- |
Sanat ve Estetik |
- |
% 100 |
- |
Seçmeli 3 |
- |
- |
- |
Seçmeli 3 |
- |
- |
- |
Seçmeli 4 |
- |
- |
- |
Seçmeli 4 |
- |
- |
- |
Seçmeli 5 |
- |
- |
- |
Seçmeli 6 |
- |
- |
- |
Seçmeli 6 |
- |
- |
- |
Seçmeli I |
- |
- |
- |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi |
- |
- |
% 100 |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi |
- |
- |
% 100 |
Sınıf Yönetimi |
% 100 |
- |
- |
Sosyal Ağlar, Birey ve Toplum |
% 100 |
- |
- |
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Fen Eğitimi |
- |
- |
% 100 |
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim |
% 100 |
- |
- |
Tamamlayıcı Tedaviler |
- |
% 100 |
- |
Topluma Hizmet Uygulamaları |
- |
% 100 |
- |
Türk Dili I |
- |
% 0 |
- |
Türk Dili II |
- |
% 100 |
- |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi |
% 100 |
- |
- |
Türk Eğitim Tarihi |
- |
% 100 |
- |
Türk Halk Oyunları |
- |
% 100 |
- |
Türk İşaret Dili |
- |
% 100 |
- |
Türk Kültür Coğrafyası |
- |
% 100 |
- |
Türk Kültür Coğrafyası |
- |
% 100 |
- |
Türk Milli Eğitim Mevzuatı |
% 100 |
- |
- |
Türk Musikisi |
- |
% 100 |
- |
Türk Musikisi |
- |
% 100 |
- |
Türk Sanatı Tarihi |
- |
% 100 |
- |
Türkiye’de Doğal Afetler |
- |
- |
- |
Türkiye’nin Biyolojik Zenginlikleri |
- |
- |
% 100 |
Türkiye’nin Biyolojik Zenginlikleri |
- |
- |
% 100 |
Yabancı Dil I |
- |
% 100 |
- |
Yabancı Dil II |
- |
% 100 |
- |
Yabancı Dilde Akademik Okuma/Yazma |
- |
% 100 |
- |
Yaratıcı Düşünme |
% 100 |
- |
- |
Yaşam Becerileri |
- |
% 100 |
- |
Yenilenebilir Enerji Kaynakları |
- |
- |
% 100 |
Yenilenebilir Enerji Kaynakları |
- |
- |
% 100 |
Yer Bilimi |
- |
- |
% 100 |
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme |
% 100 |
- |
- |
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme |
% 100 |
- |
- |